tirsdag den 14. juli 2015

Top 10 Tirsdag

Det er blogen "The Broke and the Bookish" der har startet Top10 tirsdagene.

Der er mange andre blogs, der har Top10 lister, men jeg kan se at der er flere der følger denne, så det vil jeg da også gøre - så længe det giver mening. :-)


Top 10 listen her for den 14. juli er "De 10 sidste bøger der kommet i din besiddelse".



Og det er faktisk relativt simpelt for mig, for jeg har ikke rigtigt købt nogle bøger, men blot fået en del til anmeldelse.

Så her er de i nyest ankommet rækkefølge:

1) Dope af Steen Langstrup (anmeldereksemplar)

2) Katrina af Steen Langstrup (anmeldereksemplar)

3) Amerikansk olie af Steen Langstrup (anmeldereksempar)

4) Spejlporten 1-4 af Patrick Leis (teknisk set er det 4 bøger, men de kom samtidig - anmeldereksemplarer)

5) Dæmonicum af Nikolaj Højberg (købt selv)

6) 2. bog om Satan af Jakob Friis-Andersen (købt selv)

7) 1. bog om Satan af Martin Schjönning (købt selv)

8) Illa Isabella af Per Lau Jensen (anmeldereksemplar)

9) Livets Barske Lektie III af Helene Th. Svolgaart

10) Outlander, Dragonfly in Amber og Voyager af Diana Gabaldon (købt selv).


Det kedelige ved denne her liste er at jeg faktisk ikke er den store bogkøber. Jeg har altid brugt biblioteket hæmningsløst (især efter at jeg har opdaget ereolen og dens lydbøger) og i de senere år har jeg faktisk altid en masse anmeldereksemplarer som jeg tygger mig igennem.

Lige for tiden har jeg faktisk stadig 5 liggende og jeg har lige sagt ja til 2 nye. Det er spændende at læse anmeldereksemplarer, for det sender mig ud i afkroge af litteraturen som jeg ikke altid selv ville vælge.
På negativsiden har det dog - indtil jeg fandt lydbogsmediet for nylig - betydet at jeg aldrig fik læst de bøger jeg SELV havde lyst til, men det har heldigvis ændret sig nu. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar