fredag den 23. december 2011

Skriv din satan - Novelleantologi

”25 forfattere om at være forfatter.”

Måske skulle der også have stået 25 lyrikere om det at være lyrikere, for hold da op hvor er der meget af det her, jeg ikke kan genkende. Måske er jeg heller ikke en rigtig forfatter, når jeg sådan vælger ussel mammon og civilt arbejde ved siden af forfattergerningen. Måske skulle jeg også lægge mig hen på sofaen og vente på at inspirationen skulle komme flyvende. :-)

Spøg til side … der er selvfølgelig meget jeg kan genkende på disse sider. Til gengæld er der også rigtigt meget som virkelig ramler ned i boheme-fordommene.

Men det er rigtigt … dybest set er temaet … "Fordi man ikke kan lade være …" og det kan jeg til fulde tilslutte mig.

Næste bogprojekt: Malene Kirkegaard – Hotel Rudolph


Ingen kommentarer:

Send en kommentar