onsdag den 15. december 2010

For foden af trappen - Pernille Eybye

Altså hvis ikke det var fordi Pernille er en af mine gode venner ville jeg da nok få ondt et unævneligt sted over den produktivitet hun har lagt for dagen. ;-) Hele 3 udgivelser i 2010, som bare bliver bedre og bedre.

Nu er FFAT her en ungdomsroman, så jeg falder selvfølgelig uden for målgruppen, så "I Pandoras Æske" er stadig min personlige favorit, men jeg var rigtig godt underholdt fra start til slut.

Selvfølgelig er jeg jo også en smule forudindtaget, og også forvænt, for jeg HAVDE forventet en god, spændende og underholdende roman.

Hvad der virkelig glæder mig er den stilsikkerhed, som skinner tydeligt igennem. Pernille er ved at finde sin forfatterstemme, og hun fører læseren gennem romanen med fast hånd.

Pernille Eybye er en forfatter vi kommer til at høre meget til i fremtiden. Det kan der ikke herske tvivl om.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar