mandag den 25. januar 2010

Tiden er inde - PD James

Når jeg er på biblioteket i denne tid, så er det desværre ikke for at nusse rundt for at finde gode titler til mig selv. Nej, det er for at finde titler som "Peter Plys og hafferlaffen" eller "Olivia går i bad".
Og på vejen hen til indscanningsskranken river jeg en vilkårlig bog ned til mig selv, hvad jeg sådan lige får øje på.

Det her er så en af de bøger, som jeg godt kunne have undværet at have læst. Der var sgu ikke så meget ved den.

Det er kriminalforfatteren PD James' selvbiografi, og selv om den sine steder var interessant nok, så var den dybest set kedelig.

Egentlig var vel nok det der fascinerede mig mest, at kvindemennesket stort set ikke skrev noget, og hvordan hun overhovedet får tid til det med alle de komiteer, bestyrelser, taler, foredrag etc. er mig et under.

Men som sagt ... den kan man godt springe over med mindre man er hardcore PD James fan.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar